Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22183
Title: | Математичні квести з використанням сюжетів "Поттеріани" Джоан Роуллинг |
Authors: | Іванова, С. В. Підгаєцька, М. В. |
Keywords: | освітні втрати математичні квести літературні сюжети educational losses mathematical quests literary plots |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Іванова С. В. Математичні квести з використанням сюжетів "Поттеріани" Джоан Роуллинг / С. В. Іванова, М. В. Підгаєцька // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 147-150 |
Abstract: | Для мінімізації освітніх втрат, які виникли у школярів за часів воєнного стану запропоновано повторення, систематизацію та узагальнення навчального матеріалу проводити з дотриманням наступнісних зв’язків, на основі використання уроків-квестів. Математичні вправи доцільно представити в оболонках сюжетів з улюблених підлітками книг та кінофільмів. To minimize the educational losses that schoolchildren have experienced during the martial law, innovations in the organization of repetition, systematization and generalization of educational material are proposed. These activities should be carried out in compliance with continuity connections based on the use of educational and developmental quest lessons. In them, it is advisable to present mathematical exercises in shells of plots from favourite books and films of teenagers. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22183 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.