Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22173
Title: | Проєктне навчання та інтегровані задачі як інструменти наступності математичної освіти |
Authors: | Цісар, К. А. |
Keywords: | проєктні задачі наступність освіти адаптаційний період математичні компетенції аналітичне мислення project-based tasks educational continuity adaptation period mathematical competencies analytical thinking |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Цісар К. А. Проєктне навчання та інтегровані задачі як інструменти наступності математичної освіти / К. А. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 123-125 |
Abstract: | У статті розглядається актуальність використання проєктних задач для забезпечення дієвої наступності між початковою та середньою освітою. Підкреслюється необхідність подолання труднощів адаптаційного періоду, зумовлених переходом до більш абстрактних понять та нових методів викладання. The article explores the relevance of using project-based tasks to ensure effective continuity between primary and secondary education. It emphasizes the need to overcome the challenges of the adaptation period caused by the transition to more abstract concepts and new teaching methods. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22173 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.