Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦісар, К. А.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:37:05Z-
dc.date.available2025-05-22T13:37:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦісар К. А. Проєктне навчання та інтегровані задачі як інструменти наступності математичної освіти / К. А. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 123-125uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22173-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальність використання проєктних задач для забезпечення дієвої наступності між початковою та середньою освітою. Підкреслюється необхідність подолання труднощів адаптаційного періоду, зумовлених переходом до більш абстрактних понять та нових методів викладання. The article explores the relevance of using project-based tasks to ensure effective continuity between primary and secondary education. It emphasizes the need to overcome the challenges of the adaptation period caused by the transition to more abstract concepts and new teaching methods.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectпроєктні задачіuk
dc.subjectнаступність освітиuk
dc.subjectадаптаційний періодuk
dc.subjectматематичні компетенціїuk
dc.subjectаналітичне мисленняuk
dc.subjectproject-based tasksuk
dc.subjecteducational continuityuk
dc.subjectadaptation perioduk
dc.subjectmathematical competenciesuk
dc.subjectanalytical thinkinguk
dc.titleПроєктне навчання та інтегровані задачі як інструменти наступності математичної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.