Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22165
Title: | Сучасні тенденції використання електронних ресурсів в освітньому процесі початкової школи |
Authors: | Даниленко, Д. С. Запорожченко, Т. П. |
Keywords: | електронні ресурси початкова школа інформаційно-комунікаційні технології інтерактивні платформи цифрові освітні технології electronic resources primary school information and communication technologies interactive platforms digital educational technologies |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Даниленко Д. С. Сучасні тенденції використання електронних ресурсів в освітньому процесі початкової школи / Д. С. Даниленко, Т. П. Запорожченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 96-98 |
Abstract: | У статті розглядаються сучасні тенденції впровадження електронних ресурсів у початковій школі. Визначено основні переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі, зокрема інтерактивних платформ, мобільних додатків, доповненої (AR) та віртуальної реальності (VR). The article examines modern trends in the implementation of electronic resources in primary schools. The main advantages of using information and communication technologies (ICT) in the educational process are identified, particularly interactive platforms, mobile applications, augmented reality (AR), and virtual reality (VR). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22165 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.