Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153
Title: | Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласників |
Authors: | Остапенко, В. С. Запорожченко, Т. П. |
Keywords: | наступність перспективність математичні уявлення початкова освіта першокласники continuity perspective mathematical concepts primary education first-graders |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Остапенко В. С. Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласників / В. С. Остапенко, Т. П. Запорожченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 68-70 |
Abstract: | У статті розглядається забезпечення наступності та перспективності у формуванні математичних уявлень у першокласників. Аналізуються труднощі адаптації дітей до нових умов навчання та методи, що сприяють ефективному засвоєнню математичних понять. Зокрема, підкреслюється роль дидактичних ігор, практичних завдань та інтегрованих методів навчання. The article considers ensuring continuity and prospects in the formation of mathematical ideas in first-graders. The difficulties of children's adaptation to new learning conditions and methods that contribute to the effective mastery of mathematical concepts are analyzed. In particular, the role of didactic games, practical tasks, and integrated teaching methods is emphasized. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.