Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапенко, В. С.-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Т. П.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:41:14Z-
dc.date.available2025-05-22T10:41:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОстапенко В. С. Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласників / В. С. Остапенко, Т. П. Запорожченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 68-70uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22153-
dc.description.abstractУ статті розглядається забезпечення наступності та перспективності у формуванні математичних уявлень у першокласників. Аналізуються труднощі адаптації дітей до нових умов навчання та методи, що сприяють ефективному засвоєнню математичних понять. Зокрема, підкреслюється роль дидактичних ігор, практичних завдань та інтегрованих методів навчання. The article considers ensuring continuity and prospects in the formation of mathematical ideas in first-graders. The difficulties of children's adaptation to new learning conditions and methods that contribute to the effective mastery of mathematical concepts are analyzed. In particular, the role of didactic games, practical tasks, and integrated teaching methods is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectперспективністьuk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectпершокласникиuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectperspectiveuk
dc.subjectmathematical conceptsuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectfirst-gradersuk
dc.titleНаступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять у першокласниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.