Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22151
Title: Система ранньої профілактики дискалькулії у дітей дошкільного віку: підготовка майбутніх першокласників до успішного опанування математичних навичок
Authors: Меліхова, В. В.
Keywords: дискалькулія
діти дошкільного віку
профілактика порушення лічби
різновиди дискалькулії
dyscalculia
preschool children
prevention of counting disorders
types of dyscalculia
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Меліхова В. В. Система ранньої профілактики дискалькулії у дітей дошкільного віку: підготовка майбутніх першокласників до успішного опанування математичних навичок / В. В. Меліхова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 62-64
Abstract: У статті досліджуються особливості формування навичок лічби у дошкільнят та проблеми, пов’язані з дискалькулією. Розглядаються різновиди акалькулії та її зв’язок із ураженнями мозку. Окрема увага приділяється профілактиці порушень через розвиток «відчуття числа». Визначено ключові компоненти математичних навичок та психолого-педагогічні умови їх формування. Наголошується на важливості ранньої діагностики та корекції для успішного навчання дітей. The article explores the features of numeracy development in preschool children and issues related to dyscalculia. It examines the types of acalculia and their connection to brain damage. Special attention is given to the prevention of disorders through the development of a "sense of number." Key components of mathematical skills and the psychological-pedagogical conditions for their formation are identified. The importance of early diagnosis and correction for successful learning in children is emphasized.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22151
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.