Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22151
Назва: | Система ранньої профілактики дискалькулії у дітей дошкільного віку: підготовка майбутніх першокласників до успішного опанування математичних навичок |
Автори: | Меліхова, В. В. |
Ключові слова: | дискалькулія діти дошкільного віку профілактика порушення лічби різновиди дискалькулії dyscalculia preschool children prevention of counting disorders types of dyscalculia |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Меліхова В. В. Система ранньої профілактики дискалькулії у дітей дошкільного віку: підготовка майбутніх першокласників до успішного опанування математичних навичок / В. В. Меліхова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 62-64 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються особливості формування навичок лічби у дошкільнят та проблеми, пов’язані з дискалькулією. Розглядаються різновиди акалькулії та її зв’язок із ураженнями мозку. Окрема увага приділяється профілактиці порушень через розвиток «відчуття числа». Визначено ключові компоненти математичних навичок та психолого-педагогічні умови їх формування. Наголошується на важливості ранньої діагностики та корекції для успішного навчання дітей. The article explores the features of numeracy development in preschool children and issues related to dyscalculia. It examines the types of acalculia and their connection to brain damage. Special attention is given to the prevention of disorders through the development of a "sense of number." Key components of mathematical skills and the psychological-pedagogical conditions for their formation are identified. The importance of early diagnosis and correction for successful learning in children is emphasized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22151 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.