Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерещак, Є. О.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:01:40Z-
dc.date.available2025-05-22T10:01:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВерещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласників / Є. О. Верещак // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 54-56uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22145-
dc.description.abstractДослідження з цієї теми аналізує важливість послідовного розвитку математичних знань у дітей через дошкільний та початковий етап навчання. Встановлено, що правильна організація навчання сприяє формуванню позитивної самооцінки, підвищуючи впевненість дітей у своїх математичних здібностях. The study on this topic analyzes the importance of the consistent development of mathematical knowledge in children through the preschool and primary stages of education. It has been established that the correct organization of education contributes to the formation of positive self-esteem, increasing children's confidence in their mathematical abilities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectпершокласникиuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectmathematical ideasuk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectpreschoolersuk
dc.subjectfirst-gradersuk
dc.titleВерещак Є. О. Вплив наступності у формуванні математичних уявлень на розвиток самооцінки дошкільників і першокласниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.