Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143
Title: | Забезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку |
Authors: | Березовська, Людмила Іванівна Berezovska, Liudmyla Ivanivna |
Keywords: | наступність дошкільна освіта початкова освіта математична готовність логічне мислення continuity preschool education primary education mathematical readiness logical thinking |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Березовська Л. І. Забезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Л. І. Березовська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 51-53 |
Abstract: | У статті розглядається проблема забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, зокрема у контексті логіко-математичного розвитку дітей. Акцентовано на важливості підготовки дітей до навчання в школі через розвиток базових математичних знань і вмінь, необхідних для виконання програмових завдань. The article discusses the issue of ensuring continuity between preschool and primary education, particularly in the context of the logical-mathematical development of children. It emphasizes the importance of preparing children for school through the development of basic mathematical knowledge and skills necessary for completing curriculum tasks. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.