Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorBerezovska, Liudmyla Ivanivna-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:58:01Z-
dc.date.available2025-05-22T09:58:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБерезовська Л. І. Забезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Л. І. Березовська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 51-53uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, зокрема у контексті логіко-математичного розвитку дітей. Акцентовано на важливості підготовки дітей до навчання в школі через розвиток базових математичних знань і вмінь, необхідних для виконання програмових завдань. The article discusses the issue of ensuring continuity between preschool and primary education, particularly in the context of the logical-mathematical development of children. It emphasizes the importance of preparing children for school through the development of basic mathematical knowledge and skills necessary for completing curriculum tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectматематична готовністьuk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectmathematical readinessuk
dc.subjectlogical thinkinguk
dc.titleЗабезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.