Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143
Title: Забезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Authors: Березовська, Людмила Іванівна
Berezovska, Liudmyla Ivanivna
Keywords: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
математична готовність
логічне мислення
continuity
preschool education
primary education
mathematical readiness
logical thinking
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Березовська Л. І. Забезпечення наступності в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Л. І. Березовська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 51-53
Abstract: У статті розглядається проблема забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, зокрема у контексті логіко-математичного розвитку дітей. Акцентовано на важливості підготовки дітей до навчання в школі через розвиток базових математичних знань і вмінь, необхідних для виконання програмових завдань. The article discusses the issue of ensuring continuity between preschool and primary education, particularly in the context of the logical-mathematical development of children. It emphasizes the importance of preparing children for school through the development of basic mathematical knowledge and skills necessary for completing curriculum tasks.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22143
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.