Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2213
Title: | Мета та завдання фахової підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах інновацій в освіті |
Other Titles: | The purpose and tasks of the professional training of future teachers of natural-mathematical disciplines in the conditions of innovations in education |
Authors: | Коростіянець, Тамара Петрівна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Keywords: | мета завдання професійна підготовка кредит навчальний процес purpose task credit module system professional preparation credit educational process |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Коростіянець Т. П. Мета та завдання фахової підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах інновацій в освіті / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 102-107. |
Abstract: | У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені інноваціями в освіті. Уточнено мету фахової підготовки вчителя природничо-математичних дисциплін в умовах впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. In the article the general tasks of teaching, education and development are considered personalities, predefined innovations in education. The purpose of professional preparation of teachers of mathematical disciplines is specified in the conditions of introduction credit module system of organization of educational process. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2213 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanecz T.P..pdf | 501.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.