Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22136
Назва: | Підготовка майбутнього педагога до забезпечення наступності у формуванні просторових уявлень у дошкільній та початковій освіті |
Автори: | Гнезділова, К. М. |
Ключові слова: | майбутній педагог забезпечення наступності просторові уявлення дошкільна освіта початкова освіта future teacher ensuring continuity spatial concepts preschool education primary education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гнезділова К. М. Підготовка майбутнього педагога до забезпечення наступності у формуванні просторових уявлень у дошкільній та початковій освіті / К. М. Гнезділова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 42-46 |
Короткий огляд (реферат): | Автором презентується дослідження, в якому розкривається проблема забезпечення наступності формування просторових уявлень дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Підкреслюється зв'язок між рівнем сформованості просторових уявлень у дітей й їх успішністю у навчанні математики в початковій школі. Важливу роль у забезпеченні наступності відводиться педагогу. Підготовка педагога здійснюється у закладах вищої освіти, і має містити матеріал про особливості формування просторових уявлень у дітей при переході від однієї освітньої ланки до іншої. The author presents a study that explores the issue of ensuring continuity in the development of spatial concepts in preschool and early school-age children. The connection between the level of spatial concept formation in children and their success in learning mathematics in primary school is emphasized. The teacher plays a crucial role in ensuring this continuity. Teacher preparation takes place in higher education institutions and should include material on the specifics of developing spatial concepts in children as they transition from one educational stage to another. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22136 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.