Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22135
Title: | Формування математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку сучасними засобами навчання |
Authors: | Зорочкіна, Т. С. |
Keywords: | математичні уявлення математичні поняття діти дошкільного та молодшого шкільного віку засоби навчання геоборд mathematical concepts mathematical notions preschool and primary school children educational tools geoboard |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Зорочкіна Т. С. Формування математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку сучасними засобами навчання / Т. С. Зорочкіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 40-42 |
Abstract: | У статті розглядається питання наступності у формуванні математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Акцент зроблено на використанні сучасних засобів навчання, зокрема геоборду, як ефективного інструмента для розвитку логічного та просторового мислення, математичних компетентностей і дрібної моторики. The article examines the issue of continuity in the formation of mathematical concepts and notions in preschool and primary school children. The focus is on the use of modern educational tools, particularly the geoboard, as an effective instrument for developing logical and spatial thinking, mathematical competencies, and fine motor skills. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22135 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.