Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗорочкіна, Т. С.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:38:30Z-
dc.date.available2025-05-22T09:38:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗорочкіна Т. С. Формування математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку сучасними засобами навчання / Т. С. Зорочкіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 40-42uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22135-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання наступності у формуванні математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Акцент зроблено на використанні сучасних засобів навчання, зокрема геоборду, як ефективного інструмента для розвитку логічного та просторового мислення, математичних компетентностей і дрібної моторики. The article examines the issue of continuity in the formation of mathematical concepts and notions in preschool and primary school children. The focus is on the use of modern educational tools, particularly the geoboard, as an effective instrument for developing logical and spatial thinking, mathematical competencies, and fine motor skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.subjectматематичні поняттяuk
dc.subjectдіти дошкільного та молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectгеобордuk
dc.subjectmathematical conceptsuk
dc.subjectmathematical notionsuk
dc.subjectpreschool and primary school childrenuk
dc.subjecteducational toolsuk
dc.subjectgeoboarduk
dc.titleФормування математичних уявлень і понять у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку сучасними засобами навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.