Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22128
Назва: Навчально-методичний комплект «Математичний старт» – результат синергії фахівців дошкільної і початкової освіти
Автори: Онопрієнко, О. В.
Ключові слова: наступність між дошкільною і початковою ланками освіти
поетапне формування математичних понять
навчально-методичний комплект «Математичний старт»
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Онопрієнко О. В. Навчально-методичний комплект «Математичний старт» – результат синергії фахівців дошкільної і початкової освіти / О. В. Онопрієнко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 23-26
Короткий огляд (реферат): У публікації порушено проблему формування математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку як ключового чинника успішного навчання в початковій школі. Обґрунтовано можливість реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою освітою відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Представлено навчально-методичний комплект «Математичний старт», розроблений для забезпечення формування логіко-математичних умінь у дітей за допомогою ігрової, дослідницької та практичної діяльності. The publication raises the problem of the formation of mathematical competence in children of senior preschool age as a key factor in successful learning in primary school. The possibility of implementing the principle of continuity between preschool and primary education in accordance with the requirements of the Basic Component of Preschool Education is substantiated. The educational and methodological kit "Mathematical Start" is presented, designed to ensure the formation of logical and mathematical skills in children through game, research and practical activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22128
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.