Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21922| Назва: | STEM project design in computer microelectronics education |
| Інші назви: | Проектування STEM-проектів у комп’ютерній мікроелектроніці освіти |
| Автори: | Tkachuk, Halyna Merzlykin, Pavlo Дончев, Іван Іванович Donchev, Ivan Ivanovich |
| Ключові слова: | STEM education project-based learning computer microelectronics Arduino Tinkercad virtual simulation physical implementation higher education Technological Pedagogical Content Knowledge competency assessment dualenvironment learning interdisciplinary education STEM-освіта проектне навчання комп’ютерна мікроелектроніка Arduino Tinkercad віртуальне моделювання фізична реалізація вища освіта технологічний педагогічний зміст подвійне середовище навчання міжпредметна освіта знання оцінювання компетентностей |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Academy of Cognitive and Natural Sciences. |
| Бібліографічний опис: | Tkachuk H. STEM project design in computer microelectronics education / H. Tkachuk, Merzlykin Р., Donchev І. // CTE Workshop Proceedings, 2025. - Vol. 12. - Р. 197–221. |
| Короткий огляд (реферат): | STEM education has emerged as a critical approach for developing 21st century skills in higher education students. This paper investigates the implementation of STEM project design in computer microelectronics education, focusing on the integration of virtual simulations using Tinkercad and physical implementation with Arduino microcontrollers. The research demonstrates how this dual approach enhances students’ interdisciplinary skills through project-based learning. Drawing on the theoretical foundations of experiential learning, constructionism, and Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK), the study analyzes the stages of STEM project implementation from problem definition to final presentation. The research reveals that the combination of virtual modeling and physical prototyping creates a comprehensive learning environment that promotes critical thinking, problemsolving, and technical competencies. Assessment frameworks and implementation guidelines derived from this study provide valuable insights for educators seeking to integrate STEM approaches in technical education. The findings contribute to the broader understanding of effective STEM education methodologies while addressing the specific challenges of computer microelectronics instruction in higher education settings. Освіта STEM стала критично важливим підходом до розвитку навичок 21 століття у студентів вищої освіти. У цьому документі досліджується реалізація проекту STEM в освіті комп’ютерної мікроелектроніки, зосереджуючись на інтеграції віртуального моделювання. Дослідження демонструє, як цей подвійний підхід покращує міждисциплінарні навички студентів за допомогою проектного навчання. Спираючись на теоретичні основи експериментального навчання, конструкціонізму та знання технологічного педагогічного змісту, дослідження аналізує етапи реалізації проекту STEM від визначення проблеми до остаточної презентації. Дослідження показує, що поєднання віртуального моделювання та фізичного прототипування створює комплексне навчальне середовище, яке сприяє критичному мисленню, вирішенню проблем і технічним навичкам. Рамки оцінювання та вказівки щодо впровадження, отримані в результаті цього дослідження, надають цінну інформацію для педагогів, які прагнуть інтегрувати підходи STEM у технічну освіту. Отримані результати сприяють ширшому розумінню ефективних методологій навчання STEM, одночасно вирішуючи специфічні проблеми навчання комп’ютерній мікроелектроніці у вищих навчальних закладах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21922 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| STEM project design.pdf | 711.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.