Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21917
Title: Професійна підготовка здобувачів спеціальності середня освіта трудове навчання та технології в країнах Європи
Other Titles: Professional training of student in the specialty of secondary education labor training and technologies in European countries
Authors: Савчук, Олена Петрівна
Savchuk, Olena Petrivna
Keywords: професійна підготовка
трудове навчання
технології
розробка навчальних програм
євроінтеграція
європейські країни
підготовка вчителів
освітні стандарти
мейкерський підхід
professional training
labor training
technologies
European countries
teacher preparation
curriculum development
European integration
Issue Date: 2025
Citation: Савчук О. П. Професійна підготовка здобувачів спеціальності середня освіта трудове навчання та технології в країнах Європи / О. П. Савчук // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – Р. 270-272.
Abstract: Стаття аналізує професійну підготовку майбутніх учителів середньої освіти в галузі «Трудове навчання та технології» в європейських країнах. У дослідженні розглядаються структура програм підготовки вчителів, методичні підходи та ключові компетентності, що формуються в процесі навчання. Особлива увага приділяється інтеграції інноваційних і мейкерських підходів у підготовку вчителів, а також впливу європейських освітніх стандартів на розробку навчальних програм. Результати дослідження підкреслюють кращі практики та потенційні напрямки для вдосконалення професійної підготовки в контексті євроінтеграції. The article examines the professional training of future teachers of secondary education in the field of "Labor Training and Technologies" in European countries. The study analyzes the structure of teacher training programs, methodological approaches, and key competencies formed during the educational process. Particular attention is paid to the integration of innovative and maker-based approaches in teacher preparation, as well as the influence of European educational standards on curriculum development. The results of the study highlight best practices and potential directions for improving professional training in the context of European integration.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21917
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти та дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchuk.pdf10.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.