Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21917
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчук, Олена Петрівна | - |
dc.contributor.author | Savchuk, Olena Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-29T08:43:15Z | - |
dc.date.available | 2025-04-29T08:43:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Савчук О. П. Професійна підготовка здобувачів спеціальності середня освіта трудове навчання та технології в країнах Європи / О. П. Савчук // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – Р. 270-272. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21917 | - |
dc.description.abstract | Стаття аналізує професійну підготовку майбутніх учителів середньої освіти в галузі «Трудове навчання та технології» в європейських країнах. У дослідженні розглядаються структура програм підготовки вчителів, методичні підходи та ключові компетентності, що формуються в процесі навчання. Особлива увага приділяється інтеграції інноваційних і мейкерських підходів у підготовку вчителів, а також впливу європейських освітніх стандартів на розробку навчальних програм. Результати дослідження підкреслюють кращі практики та потенційні напрямки для вдосконалення професійної підготовки в контексті євроінтеграції. The article examines the professional training of future teachers of secondary education in the field of "Labor Training and Technologies" in European countries. The study analyzes the structure of teacher training programs, methodological approaches, and key competencies formed during the educational process. Particular attention is paid to the integration of innovative and maker-based approaches in teacher preparation, as well as the influence of European educational standards on curriculum development. The results of the study highlight best practices and potential directions for improving professional training in the context of European integration. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | розробка навчальних програм | uk |
dc.subject | євроінтеграція | uk |
dc.subject | європейські країни | uk |
dc.subject | підготовка вчителів | uk |
dc.subject | освітні стандарти | uk |
dc.subject | мейкерський підхід | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | labor training | uk |
dc.subject | technologies | uk |
dc.subject | European countries | uk |
dc.subject | teacher preparation | uk |
dc.subject | curriculum development | uk |
dc.subject | European integration | uk |
dc.title | Професійна підготовка здобувачів спеціальності середня освіта трудове навчання та технології в країнах Європи | uk |
dc.title.alternative | Professional training of student in the specialty of secondary education labor training and technologies in European countries | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savchuk.pdf | 10.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.