Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21902
Title: Cпособи адаптації дітей з аутизмом через призму мистецтва:теорії та практичні підходи
Other Titles: Ways of Adapting Children with Autism through the Lens of Art: Theories and Practical Approaches
Authors: Шпак, Ганна Корнеліївна
Shpak, Hanna Korneliivna
Keywords: музикотерапія
аутизм
психокорекція
емоційний розвиток
music therapy
autism
psychocorrection
emotional development
Issue Date: 2023
Publisher: С. Л. Назарчук
Citation: Шпак Г.К. Cпособи адаптації дітей з аутизмом через призму мистецтва:теорії та практичні підходи. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2023). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2023. С. 187-192.
Abstract: У статті розкривається потенціал музикотерапії як ефективного засобу психокорекції та розвитку дітей з аутизмом. Аналізуються історичні та сучасні підходи до використання музики в терапевтичній практиці, зокрема її вплив на емоційний стан, когнітивні процеси та соціальну адаптацію. Підкреслюється унікальність музики як засобу самовираження і засвоєння нових моделей поведінки в умовах психічної та емоційної дезадаптації. The article explores the potential of music therapy as an effective means of psychocorrection and development for children with autism. It analyzes both historical and contemporary approaches to the use of music in therapeutic practice, particularly its impact on emotional state, cognitive processes, and social adaptation. The uniqueness of music as a tool for self-expression and the acquisition of new behavioral patterns in conditions of psychological and emotional maladjustment is emphasized.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21902
Appears in Collections:Кафедра вокально-хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_2023.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.