Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21896
Назва: Різниця понять станкова картина та твір-панно: особливість існування в інтер’єрі
Інші назви: The difference between the concepts of easel painting and panel painting: the peculiarity of existence in the interior
Автори: Лоза, Наталя Адольфівна
Loza, Natalia Adolfivna
Ключові слова: станкова картина
твір-панно
станкове мистецтво
монументально-декоративне мистецтво.
організація простору
картина в інтер’єрі
Одеська мистецька школа
easel painting
panel painting
easel art
monumental and decorative art
space organization
painting in the interior
Odesa Art School
Дата публікації: 2025
Видавництво: Klaipėda University
Бібліографічний опис: Лоза Н. А. Різниця понять станкова картина та твір-панно: особливість існування в інтер’єрі / Н. А. Лоза // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – С. 83-86
Короткий огляд (реферат): У дослідженні ми розкриваємо різницю понять «станкова картина» і «твір- панно», які мають свої особливості існування у просторі інтер’єру. Показано, що станкова картина, як форма, з’явилася пізніше ніж пов’язана з конкретним інтер’єром форма монументально-декоративного твору-панно. Станкова картина виявляється більш вільною і відокремленою від простору інтер’єру. Панно має більш активну роль у формуванні навколишнього середовища. У статті також наведені приклади творчості митців Одеської мистецької школи і художників України ХХ – початку ХХІ століття в царині станкової картини і монументальних панно. Anotation. In the study, we reveal the difference between the concepts of «easel painting»and «panel painting», which have their own peculiarities of existence in the interior space. It is shown that the easel painting, as a form, appeared later than the form of a monumental and decorative work-panel associated with a specific interior. The easel painting is more free and separated from the interior space. The panel plays a more active role in shaping the environment. The article also provides examples of the works of artists of the Odesa School of Art and Ukrainian artists of the twentieth and early twenty-first centuries in the field of easel painting and monumental panels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21896
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Loza Natalya.pdf10.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.