Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоза, Наталя Адольфівна-
dc.contributor.authorLoza, Natalia Adolfivna-
dc.date.accessioned2025-04-24T16:15:40Z-
dc.date.available2025-04-24T16:15:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛоза Н. А. Різниця понять станкова картина та твір-панно: особливість існування в інтер’єрі / Н. А. Лоза // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – С. 83-86uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21896-
dc.description.abstractУ дослідженні ми розкриваємо різницю понять «станкова картина» і «твір- панно», які мають свої особливості існування у просторі інтер’єру. Показано, що станкова картина, як форма, з’явилася пізніше ніж пов’язана з конкретним інтер’єром форма монументально-декоративного твору-панно. Станкова картина виявляється більш вільною і відокремленою від простору інтер’єру. Панно має більш активну роль у формуванні навколишнього середовища. У статті також наведені приклади творчості митців Одеської мистецької школи і художників України ХХ – початку ХХІ століття в царині станкової картини і монументальних панно. Anotation. In the study, we reveal the difference between the concepts of «easel painting»and «panel painting», which have their own peculiarities of existence in the interior space. It is shown that the easel painting, as a form, appeared later than the form of a monumental and decorative work-panel associated with a specific interior. The easel painting is more free and separated from the interior space. The panel plays a more active role in shaping the environment. The article also provides examples of the works of artists of the Odesa School of Art and Ukrainian artists of the twentieth and early twenty-first centuries in the field of easel painting and monumental panels.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherKlaipėda Universityuk
dc.subjectстанкова картинаuk
dc.subjectтвір-панноuk
dc.subjectстанкове мистецтвоuk
dc.subjectмонументально-декоративне мистецтво.uk
dc.subjectорганізація просторуuk
dc.subjectкартина в інтер’єріuk
dc.subjectОдеська мистецька школаuk
dc.subjecteasel paintinguk
dc.subjectpanel paintinguk
dc.subjecteasel artuk
dc.subjectmonumental and decorative artuk
dc.subjectspace organizationuk
dc.subjectpainting in the interioruk
dc.subjectOdesa Art Schooluk
dc.titleРізниця понять станкова картина та твір-панно: особливість існування в інтер’єріuk
dc.title.alternativeThe difference between the concepts of easel painting and panel painting: the peculiarity of existence in the interioruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Loza Natalya.pdf10.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.