Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21823
Назва: Подолання емоційного вигорання та хронічного стресу як один із пріоритетів в військовій освіті (соціально-філософський аспект)
Автори: Кадієвська, Ірина Аркадіївна
Остапчук, Тарас Степанович
Ключові слова: освітнє середовище
синдром емоційного вигорання (СЕВ)
позитивне мислення
стресостійкість
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кадієвська І. А. Подолання емоційного вигорання та хронічного стресу як один із пріоритетів в військовій освіті (соціально-філософський аспект) / І. А. Кадієвська , Т. С. Остапчук // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 4. – С.60-66.
Короткий огляд (реферат): Із об‘єктивних причин в умовах жорстокої російсько-Української війни особливого значення набуває розвиток Військової освіти, яка має бути зразковим прикладом якості та ефективності. Формування та розвиток у військових фахівців таких сильних духовних якостей, як: стресостійкість, рішучість, сміливість, доброчесність, відповідальність, відкритість, завзяття, оптимізм та ін. набуває особливої актуальності на тлі викликів та загроз спричинених російською агресією проти України. В цілому можна сказати, що численні нововведення та реформи в Українській Військовій освіті є досить обнадійливими, але певні тенденції сьогодні викликають турботу та занепокоєння. Перш за все це стосується стрімкого зростання випадків емоційного вигорання серед освітян та критичного зниження рівню адаптивності до стресів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21823
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf313.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.