Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21801
Назва: Enhancing of the Effectiveness of Internationalization Strategies in Higher Education Institutions: A Focus on International Students in Azerbaijan
Інші назви: Підвищення ефективності стратегій інтернаціоналізації у вищих навчальних закладах: акцент на іноземних студентів в Азербайджані
Автори: Джафарлі, Раджаб
Jafarli, Rajab
Ключові слова: Internationalization
Higher Education
International Students
Azerbaijan
Marketing Strategies
Institutional Support
інтернаціоналізація
вища освіта
іноземні студенти
Азербайджан
маркетингові стратегії
інституційна підтримка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Jafarli Rajab. Enhancing of the Effectiveness of Internationalization Strategies in Higher Education Institutions: A Focus on International Students in Azerbaijan / Jafarli Rajab// Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 7-10.
Короткий огляд (реферат): This study explores internationalization strategies in Azerbaijani higher education institutions (HEIs) with a particular focus on the recruitment and retention of international students. Despite the global trend toward increased international student mobility, Azerbaijan has struggled to compete with neighboring countries, such as Turkey, in attracting international students. This research identifies the gaps in current internationalization efforts and proposes strategies to address challenges related to marketing, institutional infrastructure, and student support services. Through qualitative analysis, the study outlines recommendations for improving the international appeal of Azerbaijani universities, thus enhancing their global reputation and economic sustainability. Whether public or private, regardless of focus, from humanitarian studies to engineering, most of the universities don’t have the International Student Offices or the activities of these offices are not enough in comparison with developed countries of Europe. Country Higher Education Strategy issues related to international students are one of the main priorities. In this regard Increasing the Effectiveness of Internationalization in the context of International Students admission and Proper Marketing strategy will help to establish the necessary infrastructure for pleasant and successful education life for international students. In order to reach that goal, the Office has to provide all useful and necessary information to all international students from registration to graduation, guidance to all administrative procedures and organize social and cultural activities for easy orientation. Це дослідження аналізує стратегії інтернаціоналізації в азербайджанських вищих навчальних закладах (ВНЗ) з особливим акцентом на наборі й утриманні іноземних студентів. Незважаючи на глобальну тенденцію до збільшення міжнародної мобільності студентів, Азербайджану важко конкурувати із сусідніми країнами, зокрема з Туреччиною, у залученні іноземних студентів. Це дослідження визначає прогалини в поточних зусиллях з інтернаціоналізації та пропонує стратегії вирішення проблем, пов’язаних із маркетингом, інституційною інфраструктурою та службами підтримки студентів. За допомогою якісного аналізу в дослідженні наводяться рекомендації щодо покращення міжнародної привабливості азербайджанських університетів, таким чином підвищуючи їхню світову репутацію та економічну стійкість. Незалежно від того, державні чи приватні, незалежно від спрямованості, від гуманітарних досліджень до інженерії, більшість університетів не мають міжнародних студентських офісів або діяльності цих офісів недостатньо порівняно з розвиненими країнами Європи. Питання Стратегії вищої освіти країни, пов’язані з іноземними студентами, є одними з головних пріоритетів. У цьому розумінні підвищення ефективності інтернаціоналізації в контексті прийому іноземних студентів і правильна маркетингова стратегія допоможуть створити відповідну інфраструктуру для приємного й успішного освітнього життя іноземних студентів. Щоб досягти цієї мети, Офіс має надавати всю корисну та необхідну інформацію всім іноземним студентам від реєстрації до випуску, забезпечувати керівництво всіма адміністративними процедурами та організацію соціальних і культурних заходів для легкої орієнтації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/${dspace.ui)/handle/123456789/21801
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf259.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.