Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21755
Назва: Practical application of multimodal approaches in foreign language teaching
Автори: Moroz, T. Yu.
Mykytiuk, S. S.
Ключові слова: multimodal teaching approaches
meaningful language learning
language acquisition
active engagement
мультимодальні підходи до навчання
осмислене вивчення мови
засвоєння мови
активне залучення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Moroz T. Yu. Practical application of multimodal approaches in foreign language teaching / T. Yu. Moroz, S. S. Mykytiuk // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дiм «Гельветика», 2024. - №39. - С. 62-75.
Короткий огляд (реферат): In today’s globalized and digital society, modern communication combines various aspects within a single multimodal landscape. Foreign language teaching should consider these peculiarities to reflect real-world communication, promote purposeful language learning, accommodate a variety of learning styles, and make language acquisition more interesting and efficient. The article aims to investigate and determine successful multimodal teaching approaches and strategies that educators may use to improve foreign language teaching. For this purpose, important theoretical frameworks in language teaching that facilitate multimodal learning are studied. The potential of utilizing several multimodal activities from multimodal text analysis, educational videos, projects using collaboration or blogging, digital storytelling, multimedia (research) presentations, role-playing and drama, іnteractive museum projects/interactive career guidance quest-tour, multimodal vocabulary journals, interactive learning modules to online learning platforms and interactive textbooks is described. It is concluded that multimodal techniques are effective when they encourage learners to connect actively with the language in meaningful ways by using several senses and communication types. У сьогоднішньому глобалізованому та цифровому суспільстві комунікація являє поєднання різноманітних аспектів у єдиному мультимодальному ландшафті. Викладання іноземних мов має враховувати ці особливості, щоби відображати спілкування в реальному світі, сприяти цілеспрямованому вивченню мови, враховувати різноманітні стилі навчання та робити вивчення мови більш цікавим і ефективним. Стаття має на меті визначити й дослідити успішні мультимодальні навчальні підходи та стратегії, які педагоги можуть використовувати для покращення викладання іноземної мови. Із цією метою досліджуються важливі теоретичні основи викладання мов, які сприяють мультимодальному навчанню. Описано потенціал використання кількох мультимодальних видів діяльності: мультимодальний аналіз тексту, освітні відео, проекти з використанням співпраці чи блогів, цифрова розповідь, мультимедійні (дослідницькі) презентації, рольові ігри, інтерактивні музейні проекти / інтерактивний профорієнтаційний квест-тур, мультимодальні словникові журнали, інтерактивні навчальні модулі, онлайн-платформи для навчання й інтерактивні підручники. Зроблено висновок, що мультимодальні методи ефективні тоді, коли вони заохочують учнів активно осмислено спілкуватися мовою, використовуючи кілька органів чуття та кілька типів комунікації. Мультимодальні стратегії в навчанні іноземної мови допомагають створити більш цілісне та захопливе навчальне середовище, яке сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню, а також розвитку креативності, критичного мислення, комунікації, командної роботи та інших важливих навичок, необхідних у 21-му столітті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21755
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-7.pdf303.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.