Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21755
Title: Practical application of multimodal approaches in foreign language teaching
Authors: Moroz, T. Yu.
Mykytiuk, S. S.
Keywords: multimodal teaching approaches
meaningful language learning
language acquisition
active engagement
мультимодальні підходи до навчання
осмислене вивчення мови
засвоєння мови
активне залучення
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Moroz T. Yu. Practical application of multimodal approaches in foreign language teaching / T. Yu. Moroz, S. S. Mykytiuk // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дiм «Гельветика», 2024. - №39. - С. 62-75.
Abstract: In today’s globalized and digital society, modern communication combines various aspects within a single multimodal landscape. Foreign language teaching should consider these peculiarities to reflect real-world communication, promote purposeful language learning, accommodate a variety of learning styles, and make language acquisition more interesting and efficient. The article aims to investigate and determine successful multimodal teaching approaches and strategies that educators may use to improve foreign language teaching. For this purpose, important theoretical frameworks in language teaching that facilitate multimodal learning are studied. The potential of utilizing several multimodal activities from multimodal text analysis, educational videos, projects using collaboration or blogging, digital storytelling, multimedia (research) presentations, role-playing and drama, іnteractive museum projects/interactive career guidance quest-tour, multimodal vocabulary journals, interactive learning modules to online learning platforms and interactive textbooks is described. It is concluded that multimodal techniques are effective when they encourage learners to connect actively with the language in meaningful ways by using several senses and communication types. У сьогоднішньому глобалізованому та цифровому суспільстві комунікація являє поєднання різноманітних аспектів у єдиному мультимодальному ландшафті. Викладання іноземних мов має враховувати ці особливості, щоби відображати спілкування в реальному світі, сприяти цілеспрямованому вивченню мови, враховувати різноманітні стилі навчання та робити вивчення мови більш цікавим і ефективним. Стаття має на меті визначити й дослідити успішні мультимодальні навчальні підходи та стратегії, які педагоги можуть використовувати для покращення викладання іноземної мови. Із цією метою досліджуються важливі теоретичні основи викладання мов, які сприяють мультимодальному навчанню. Описано потенціал використання кількох мультимодальних видів діяльності: мультимодальний аналіз тексту, освітні відео, проекти з використанням співпраці чи блогів, цифрова розповідь, мультимедійні (дослідницькі) презентації, рольові ігри, інтерактивні музейні проекти / інтерактивний профорієнтаційний квест-тур, мультимодальні словникові журнали, інтерактивні навчальні модулі, онлайн-платформи для навчання й інтерактивні підручники. Зроблено висновок, що мультимодальні методи ефективні тоді, коли вони заохочують учнів активно осмислено спілкуватися мовою, використовуючи кілька органів чуття та кілька типів комунікації. Мультимодальні стратегії в навчанні іноземної мови допомагають створити більш цілісне та захопливе навчальне середовище, яке сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню, а також розвитку креативності, критичного мислення, комунікації, командної роботи та інших важливих навичок, необхідних у 21-му столітті.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21755
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39-7.pdf303.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.