Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21734
Назва: Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Методи інтегративного навчання» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (китайська))
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: посібник
методичні рекомендації
інтегративне навчання
методи навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю.В. Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Методи інтегративного навчання» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (китайська)). Одеса. 2025. 52 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації включають усі необхідні відомості щодо завдань і змісту практичних занять, організації ключових форм оцінювання, результативності виконаних вправ, а також завдання для самостійного опрацювання матеріалу студентами. У посібнику зібрано тексти та вправи, які допоможуть опанувати інтегративні методи навчання та сформувати вміння організовувати сучасний освітній процес із застосуванням таких методів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21734
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.