Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 96
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2016 | Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | Дика, Н. Д. |
2016 | Діагностика та оцінювання комунікативно-діалогових умінь старшокласників під час інтерактивного навчання математики | Федосєєв, С. Е.; Забранський, В. Я. |
2016 | Реалізація принципу наступності у навчанні геометрії учнів основної та старшої шкіл | Філон, Л. Г. |
2016 | Проблема наступності у розв’язуванні сюжетних задач, що містять взаємопов’язані величини, в початкової та основної школах | Haievets, Yana Stanislavivna; Гаєвець, Яна Станіславівна; Гаевец, Яна Станиславовна |
2016 | Наступність у формуванні математичної компетентності учнів основної та старшої школи | Глобін, О. І. |
2016 | Наступність у вивченні курсу «методика навчання математики» | Годованюк, Т. Л. |
2016 | Наступність та перспективність навчання математики: проектування через призму провідної діяльності дитини | Голодюк, Л. С. |
2016 | Нacтупність опанування темою «плошина і пряма у просторі» у курсах геометрії середньої школи та аналітичної геометрії ВНЗ | Горбан, В. І.; Синюкова, Олена Миколаївна; Синюкова, Елена Николаевна; Sinyukova, Olena Mykolaivna |
2016 | Використання інформаційних технологій для забезпечення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «методика навчання освітньої галузі «математика» | Гаран, М. С. |
2016 | Роль дослідницьких умінь першокурсників в адаптаційний навчальний період | Яценко, С. Є.; Горбач, І. М.; Науменко, А. А. |
2016 | Методична задача як важливий засіб професійної підготовки майбутніх вчителів математики | Іщенко, Анастасія Леонідівна; Ishchenko, Anastasia Leonidivna; Ищенко, Анастасия Леонидовна |
2016 | Реалізація наступності в навчанні геометричного матеріалу майбутніх учителів початкових класів | Іванова, Катерина Юріївна; Ivanova, Ekateryna |
2016 | Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» | Іванова, Світлана Володимирівна; Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
2016 | Місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів | Катеринюк, Г. Д. |
2016 | Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників | Кисільова-Біла, В. П. |
2016 | Впровадження елементів оптимізаційних задач у курс вищої математики | Кліндухова, В. М.; Ляшко, О. В.; Гейлик, А. В. |
2016 | Реалізація наступності навчання геометрії засобами інтерактивних технологій | Клименко, М. І.; Терменжи, Д. Є.; Лосєва, Н. М. |
2016 | Формування готовності студента до забезпечення наступності у навчанні математики між молодшою та середньою ланкою зош | Конопля, В. О.; Заїка, О. В. |
2016 | Наступність у вивченні дробів у початковій та основній школі | Королюк, Т. М. |
2016 | Професійно-методична задача як засіб формування методичної компетентності вчителя математики | Коростіянець, Тамара Петрівна; Коростиянец, Тамара Петровна; Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 96