Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21683
Назва: Творчість – інструмент інклюзивного навчання на уроках географії у Нерубайському академічному ліцеї №1
Автори: Маруняк, Н. І.
Ключові слова: інклюзивне навчання
творчість
уроки географії
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Маруняк Н. І. Творчість – інструмент інклюзивного навчання на уроках географії у Нерубайському академічному ліцеї №1 / Н. І. Маруняк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 20-21 лютого 2025 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, О.П.Ноздрова, І.С.Артемьєва, П.П.Кинєва. Одеса: Університет Ушинського, 2025. С. 68–74.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивне навчання сьогодні є невід’ємною складовою сучасної освіти. Його мета – забезпечити рівний доступ до навчання для всіх учнів, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних чи емоційних особливостей. У цьому контексті творчість відіграє ключову роль, адже саме вона дозволяє залучити кожного учня до активної участі в навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21683
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf3.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.