Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21597
Назва: Використання платформи Microsoft teams як інструменту навчання англійської мови у вищому навчальному закладі
Автори: Гусар, Мальвіна Вікторівна
Ключові слова: пандемія
Covid-19
дистанційна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гусар М. В. Використання платформи Microsoft teams як інструменту навчання англійської мови у вищому навчальному закладі / М. В. Гусар // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.38-40.
Короткий огляд (реферат): Пандемія через Covid-19 та війна породили гостру необхідність у пошуку різноманітних інструментів реалізації дистанційного формату навчання. За концепцією розвитку дистанційної освіти в Україні дистанційна освіта – це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірнього, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21597
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.