Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21577
Назва: Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Лісогор, Алла Вікторівна
Lisohor, Alla
Силенко, Ю.
Ключові слова: професійна освіта
професійно-практична підготовка
зміст професійно-практичної підготовки майбутніх дизайнерів
мультимедійні технології
дизайн
мультимедійний дизайн
інноваційне мислення
відкрите освітнє середовище ЗВО
professional education
professional and pedagogical training
content of professional and pedagogical training of future educators
multimedia technologies
design
multimedia design
innovative thinking
open educational environment of higher education institutions
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Штайнер Т., Лісогор А., Силенко Ю. Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій. Молодь і ринок. 2025. №1 (233). С.163-167
Короткий огляд (реферат): У статті авторами окреслено зміст поняття “професійно-практична підготовка майбутніх дизайнерів”, що передбачає кореляцію таких компонентів: опанування теоретичної бази, розвиток практичних навичок, формування творчого мислення застосування інтегрованих технологій; підготовка до командної роботи. Розглянуто шляхи інтеграції мультимедійних технологій, що виступають ефективним інструментом у розвитку креативного мислення та візуальної грамотності у майбутніх дизайнерів: 1) створення інтерактивного контенту; 2) забезпечення доступу до віртуальних платформ; 3) уможливлення використання віртуальної та доповненої реальності; 4) уможливлення організації онлайн-колаборації. Результатом дослідження авторами окреслені організаційно-методологічні умови ефективної реалізації мультимедійних технологій у професійно-практичній підготовці дизайнерів (створення сучасного технічного середовища; розробка адаптованого змісту навчальних програм, що зумовлює інтеграцію курсів з використання мультимедійних технологій; методична підтримка викладачів). The article analyzes the ways of integrating multimedia technologies, which serve as an effective tool in the development of creative thinking and visual literacy in future designers. It also outlines the organizational and methodological conditions for the effective preparation of future designers for the use of multimedia technologies in professional practice, which will contribute to the development of their creative individuality, innovative thinking, and high qualifications in the context of rapid changes in the design field. This is in line with the research’s goal. The authors define the concept of “professional and practical training of future designers” as a process of forming a comprehensive set of theoretical knowledge, practical skills, and creative abilities required for successful professional activity in the field of design. It is established that this process involves the correlation of the following components: 1) mastering the theoretical foundation, 2) developing practical skills, 3) fostering creative thinking, 4) applying integrated technologies, and 5) preparing for teamwork.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21577
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Steiner T., Lisogor A., ​​Silenko Yu..pdf600.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.