Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21556| Назва: | Підготовка майбутніх вихователів до використання інноваційних технологій в закладах дошкільної освіти |
| Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych |
| Ключові слова: | підготовка майбутніх вихователів інноваційні технології діти дошкільного віку |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | МНУ імені В. О. Сухомлинського |
| Бібліографічний опис: | Листопад О. Підготовка майбутніх вихователів до використання інноваційних технологій в закладах дошкільної освіти / О. Листопад // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. № 2 (65), травень 2019. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. C 183189. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлена проблема підготовки майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Підготовленість майбутніх вихователів до використання інноваційних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти є складне динамічне психічне утворення, яке виражає сукупність інтелектуальних, мотиваційних, діяльнісних і емоційно-вольових складових психіки. Визначено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, опе- раційно-діяльнісний), показники і рівні (недостатній, достатній, високий) підготовленості майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Проведено діагностування рівня підготовленості майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Запропоновано систему роботи з підготов- ки майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій в освітньому процесі закладів до шкільної освіти. Доведено, що розроблена система роботи з підготовки майбутніх вихователів до за стосування інноваційних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти є ефективною. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21556 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ped-visnyk-65-2019-36 (1).pdf | 230.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.