Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDzhus, Oksana-
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovych-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorKozak, Tetyana-
dc.contributor.authorZavgorodnia, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-02-06T12:30:35Z-
dc.date.available2025-02-06T12:30:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDzhus О. The Practice of Overcoming Stress During Distance Learning of Students - Future Teachers of Preschool Education Institutions /О. Dzhus, О. А. Lystopad, І. К. Mardarova, Т. Kozak, Т. Zavgorodnia // International Journal of Computer Science and Network Security. - VOL. 23. - No.4, April 2023. - Р. 151-155.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21546-
dc.description.abstractThe main purpose of the article is to analyze the practice of overcoming during distance learning of students-future teachers of a preschool education institution. The key aspects of practical activities to counter a stressful situation during distance learning of students-future teachers of a preschool education institution are identified. The research methodology includes a number of methods designed to analyze the practice of coping with stress during distance learning of students. The results of the study include the definition of the main elements of practical activities to counteract stress and stressful situations of different scales in the distance learning of students-future teachers of a preschool education institution. Further research requires the analysis of international experience in dealing with a stressful situation during distance learning of students. Основною метою статті є аналіз практики подолання під час дистанційного навчання студентів-майбутніх педагогів закладу дошкільної освіти. Ключові аспекти практичної діяльності щодо протидії стресовій ситуації під час дистанційного навчання студентів-майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти ідентифікуються. Методологія дослідження включає низку методів, спрямованих на аналіз практики подолання стресу під час дистанційного навчання студентів. Результати дослідження включають визначення основних елементів практичної діяльності з протидії стресу та стресовим ситуаціям різного масштабу в дистанційне навчання студентів-майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти. Подальші дослідження потребують аналізу міжнародного досвіду подолання стресової ситуації під час дистанційного навчання студентів.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectstressuk
dc.subjectstressful situationuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectстресuk
dc.subjectстресова ситуаціяuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectмайбутнє викладачіuk
dc.titleThe Practice of Overcoming Stress During Distance Learning of Students - Future Teachers of Preschool Education Institutionsuk
dc.title.alternativeПрактика подолання стресу під час дистанційного навчання студентів – майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The Practice of Overcoming.pdf231.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.