Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21539
Title: | Становлення професійної ментальності здобувачів освіти в освітньому процесі закладів вищої і фахової передвищої педагогічної освіти |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Н. Л. |
Keywords: | менталітет ментальність професійна ментальність професійна ментальність педагога становлення професійної ментальності здобувачів освіти заклад вищої освіти заклад фахової передвищої освіти |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Листопад О. А. Становлення професійної ментальності здобувачів освіти в освітньому процесі закладів вищої і фахової передвищої педагогічної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова , Н. Л. Листопад // Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина»). 2024. №10 (44) С. 323–335. |
Abstract: | У статті виявлено сутність та уточнено зміст понять «мента- літет» і «ментальність». Доведено, що менталітет вирізняється стійкістю і консервативністю, ментальність, будучи зумовленою специфікою тієї чи іншої соціальної групи, піддається змінам. Встановлено, що професійна менталь- ність педагога – система глибоко вкорінених у свідомості педагога уявлень, переконань, цінностей, установок і мислення, сукупність психологічних, соціальних та емоційних характеристик, що визначають його ставлення до професійної діяльності, до вихованців, колег та до самого освітнього процесу; схарактеризовано компоненти професійної ментальності педагога (пізнавально- рефлексивний, емоційно-ціннісний і стратегічно-діяльнісний). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21539 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15585-Текст статті-15651-1-10-20241025.pdf | 274.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.