Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517
Title: | Науково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання |
Authors: | Єрмоленко, О. В. |
Keywords: | компетентності концентроване навчання підготовка рекреаційно-оздоровча діяльність фахівець |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Єрмоленко О. В. Науково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання / О. В. Єрмоленко // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 4. – С. 17-23. |
Abstract: | У статті розглядаються науково-теоретичні аспекти оптимізації процесу професій- ної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяль- ності на основі використання технологій концентрованого навчання. Аналіз праць науков- ців вказує на відсутність оптимальної технології підготовки фахівців. Зокрема, відсутнє цілісне уявлення і системна побудова процесу засвоєння знань з медико-біологічних, психо- логічних та нетрадиційних засобів оздоровлення, формування професійних умінь та нави- чок застосування фізкультурно-оздоровчих систем та розв’язання принципово нових рекре- аційно-оздоровчих завдань. Пропонований навчальний матеріал та методи навчання не забезпечують цільової спрямованості на формування професійної компетентності з рекре- аційно-оздоровчої діяльності. Тому, перед педагогічною наукою та практикою постає акту- альна проблема в проведенні досліджень з метою пошуку шляхів оптимізації професійної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльно- сті. Метою роботи є науково-теоретичне обґрунтування необхідності оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреа- ційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання з встановленням інтегративних можливостей застосування гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в дина- мічних ситуаціях. Методи дослідження: теоретико-методологічні дослідження вчених, класифікація, теоретичне моделювання, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, спосте- реження, методи порівняння, синтезу, аналізу. Результати. Пошук шляхів підвищення ефек- тивності системи підготовки фахівців з рекреаційно-оздоровчої рухової активності в умовах сталого інноваційного розвитку необхідно сконцентрувати на використанні провідних педа- гогічних технологій формування професійної готовності до оволодіння практико-орієнто- ваними компетентностями. З метою оптимізації процесу підготовки фахівців з рекреацій- но-оздоровчої діяльності пропонуємо уніфікувати етапну побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистісної підготовки фахівця та циклову систему навчання і представити процес формування практико-орієнтованих компетентностей з проєктування рекреацій- но-оздоровчої діяльності у вигляді фазної структури побудови індивідуальної траєкто- рії навчання. Фазна структура побудови траєкторії навчання повинна сприяти кращому функціонуванню: процесів сприйняття та розпізнавання найбільш значимих інформаційних сигналів; розумових процесів асоціативного, відтворюваного та виробленого типу (допов- нення попереднього досвіду, імітація та прийняття наступних рішень); процесів побудови імовірнісної суб'єктивної моделі (прогнозування); процесів побудови передбачуваної стра- тегії поведінки (приватної, масштабної та ін.). Крім того, пропонований підхід дозволить сформувати ментальні моделі в системі гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в динамічних ситуаціях. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517 |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.