Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмоленко, О. В.-
dc.date.accessioned2025-02-03T12:43:52Z-
dc.date.available2025-02-03T12:43:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄрмоленко О. В. Науково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання / О. В. Єрмоленко // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 4. – С. 17-23.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517-
dc.description.abstractУ статті розглядаються науково-теоретичні аспекти оптимізації процесу професій- ної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяль- ності на основі використання технологій концентрованого навчання. Аналіз праць науков- ців вказує на відсутність оптимальної технології підготовки фахівців. Зокрема, відсутнє цілісне уявлення і системна побудова процесу засвоєння знань з медико-біологічних, психо- логічних та нетрадиційних засобів оздоровлення, формування професійних умінь та нави- чок застосування фізкультурно-оздоровчих систем та розв’язання принципово нових рекре- аційно-оздоровчих завдань. Пропонований навчальний матеріал та методи навчання не забезпечують цільової спрямованості на формування професійної компетентності з рекре- аційно-оздоровчої діяльності. Тому, перед педагогічною наукою та практикою постає акту- альна проблема в проведенні досліджень з метою пошуку шляхів оптимізації професійної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльно- сті. Метою роботи є науково-теоретичне обґрунтування необхідності оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреа- ційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання з встановленням інтегративних можливостей застосування гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в дина- мічних ситуаціях. Методи дослідження: теоретико-методологічні дослідження вчених, класифікація, теоретичне моделювання, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, спосте- реження, методи порівняння, синтезу, аналізу. Результати. Пошук шляхів підвищення ефек- тивності системи підготовки фахівців з рекреаційно-оздоровчої рухової активності в умовах сталого інноваційного розвитку необхідно сконцентрувати на використанні провідних педа- гогічних технологій формування професійної готовності до оволодіння практико-орієнто- ваними компетентностями. З метою оптимізації процесу підготовки фахівців з рекреацій- но-оздоровчої діяльності пропонуємо уніфікувати етапну побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистісної підготовки фахівця та циклову систему навчання і представити процес формування практико-орієнтованих компетентностей з проєктування рекреацій- но-оздоровчої діяльності у вигляді фазної структури побудови індивідуальної траєкто- рії навчання. Фазна структура побудови траєкторії навчання повинна сприяти кращому функціонуванню: процесів сприйняття та розпізнавання найбільш значимих інформаційних сигналів; розумових процесів асоціативного, відтворюваного та виробленого типу (допов- нення попереднього досвіду, імітація та прийняття наступних рішень); процесів побудови імовірнісної суб'єктивної моделі (прогнозування); процесів побудови передбачуваної стра- тегії поведінки (приватної, масштабної та ін.). Крім того, пропонований підхід дозволить сформувати ментальні моделі в системі гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в динамічних ситуаціях.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectконцентроване навчанняuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectрекреаційно-оздоровча діяльністьuk
dc.subjectфахівецьuk
dc.titleНауково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf332.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.