Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмоленко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T12:43:52Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T12:43:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Єрмоленко О. В. Науково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання / О. В. Єрмоленко // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 4. – С. 17-23. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21517 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються науково-теоретичні аспекти оптимізації процесу професій- ної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяль- ності на основі використання технологій концентрованого навчання. Аналіз праць науков- ців вказує на відсутність оптимальної технології підготовки фахівців. Зокрема, відсутнє цілісне уявлення і системна побудова процесу засвоєння знань з медико-біологічних, психо- логічних та нетрадиційних засобів оздоровлення, формування професійних умінь та нави- чок застосування фізкультурно-оздоровчих систем та розв’язання принципово нових рекре- аційно-оздоровчих завдань. Пропонований навчальний матеріал та методи навчання не забезпечують цільової спрямованості на формування професійної компетентності з рекре- аційно-оздоровчої діяльності. Тому, перед педагогічною наукою та практикою постає акту- альна проблема в проведенні досліджень з метою пошуку шляхів оптимізації професійної підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльно- сті. Метою роботи є науково-теоретичне обґрунтування необхідності оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреа- ційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання з встановленням інтегративних можливостей застосування гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в дина- мічних ситуаціях. Методи дослідження: теоретико-методологічні дослідження вчених, класифікація, теоретичне моделювання, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, спосте- реження, методи порівняння, синтезу, аналізу. Результати. Пошук шляхів підвищення ефек- тивності системи підготовки фахівців з рекреаційно-оздоровчої рухової активності в умовах сталого інноваційного розвитку необхідно сконцентрувати на використанні провідних педа- гогічних технологій формування професійної готовності до оволодіння практико-орієнто- ваними компетентностями. З метою оптимізації процесу підготовки фахівців з рекреацій- но-оздоровчої діяльності пропонуємо уніфікувати етапну побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистісної підготовки фахівця та циклову систему навчання і представити процес формування практико-орієнтованих компетентностей з проєктування рекреацій- но-оздоровчої діяльності у вигляді фазної структури побудови індивідуальної траєкто- рії навчання. Фазна структура побудови траєкторії навчання повинна сприяти кращому функціонуванню: процесів сприйняття та розпізнавання найбільш значимих інформаційних сигналів; розумових процесів асоціативного, відтворюваного та виробленого типу (допов- нення попереднього досвіду, імітація та прийняття наступних рішень); процесів побудови імовірнісної суб'єктивної моделі (прогнозування); процесів побудови передбачуваної стра- тегії поведінки (приватної, масштабної та ін.). Крім того, пропонований підхід дозволить сформувати ментальні моделі в системі гібридної когнітивної моделі прийняття рішень в розв’язанні принципово нових рекреаційно-оздоровчих завдань в динамічних ситуаціях. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | концентроване навчання | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | рекреаційно-оздоровча діяльність | uk |
dc.subject | фахівець | uk |
dc.title | Науково-теоретичні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності на основі використання технологій концентрованого навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 332.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.