Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21490
Назва: | Філософська компонента у підготовці фахівців морської галузі: специфіка викладання |
Інші назви: | Philosophical component in maritime professionals’ training: specific features of teaching |
Автори: | Добровольська, В. А. Лещенко, А. М. Пазяк, А. С. |
Ключові слова: | філософія методика викладання здобувачі вищої освіти загальні компетентності воєнний стан змішане навчання philosophy teaching methods higher education students general competences martial law blended learning |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Добровольська В. А. Філософська компонента у підготовці фахівців морської галузі: специфіка викладання / В. А. Добровльська, А. М. Лещенко // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 3. – С. 175-182. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність обумовлена постійною необхідністю розробки та вдосконалення методики викладання філософії, що враховує специфіку морської галузі та відповідає сучасним викликам. В умовах воєнного стану в Україні підготовка майбутніх фахівців морської галузі у Херсонській державній морській академії здійснюється з використанням змішаного навчання. Мета. Дослідження має на меті презентувати досвід викладачів Херсонської державної морської академії у сфері модернізації змісту та методики викладання освітньої компоненти «Філософія». Методи дослідження. У дослідженні використано метод системного аналізу і метод критичного аналізу дискурсу. Автори висвітлюють інноваційні методи та цифрові інструменти, які застосовуються у процесі викладання майбутнім фахівцям морської галузі. Визначено можливості платформи Moodle, вебсервісу Zoom, сервісу Prezi, платформи Canva, програми Padlet тощо, для формування загальних компетентностей здобувачів освіти. Досліджено як використання сучасних цифрових технологій впливає на розвиток філософського мислення здобувачів освіти. Описано процес адаптації освітнього процесу до умов воєнного стану, що дозволяє оцінити ефективність упроваджених змін. The relevance is determined by the constant need to develop and improve the methods of teaching Philosophy, taking into account the specific features of maritime industry, and meeting present-day challenges. Purpose. The study is aimed at presenting the experience of Kherson State Maritime Academy teachers in upgrading the content and methods of teaching the study component “Philosophy”. Methods. The article applies the methods of system analysis and critical discourse analysis. The authors describe innovative methods and digital tools used in teaching future maritime professionals. The capabilities of the Moodle, Zoom, Prezi, Canva, Padlet etc. for developing students’ general competencies are identified. The paper studies the effect of modern digital technologies on the development of students’ philosophical thinking. The study describes adjustment of the learning process to the martial law that enables to evaluate the effectiveness of the changes introduced. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21490 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dobrovolska Viktoriia Anatoliivna.pdf | 571.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.