Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21399
Назва: Штучний інтелект та робототехніка в освіті: переваги та виклики
Автори: Черненко, Наталія Миколаївна
Корабльов, Віктор В’ячеславович
Ключові слова: штучний інтелект
робототехніка в освіті
персоналізоване навчання
нова українська школа
розвиток навичок програмування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Черненко Н. М. Штучний інтелект та робототехніка в освіті: переваги та виклики / Н. М. Черненко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 140-145.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальність використання технологій штучного інтелекту (ШІ) та робототехніки в сучасній українській освіті. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні ролі штучного інтелекту та робототехніки в освіті, узагальненні й систематизації переваг та викликів їх використання в освітніх закладах. У дослідженні використовувалися наукові статті, дослідження та звіти з міжнародних рецензованих журналів. Методи дослідження включали аналіз літератури, огляд сучасних технологій та порівняльний аналіз практик використання ШІ та робототехніки у світі та в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21399
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf256.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.