Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392
Назва: Штучний інтелект та фази андрагогічного навчання
Автори: Скрипник, Марина Іванівна
Кравчинська, Тетяна Сергіївна
Волинець, Наталія Петрівна
Ключові слова: професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників
штучний інтелект
фази навчання
андрагогіка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Скрипник М. І. Штучний інтелект та фази андрагогічного навчання / М. І. Скрипник // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 91-97.
Короткий огляд (реферат): Досліджено потенціал штучного інтелекту (ШІ) для трансформації навчання дорослих, проаналізовано його вплив на різні фази андрагогічного циклу. Процес розуміння та прийняття ШІ в освіті є динамічним, що зумовлено не тільки змінами в рівні знань про технологію, але й експоненціальним зростанням самої технології, що призводить до постійного розриву між тим, як ця технологія розуміється, та тим, як її реалізують в освітньому процесі. Зміни створюють нові виклики та можливості для інтеграції ШІ в новітні андрагогічні моделі навчання. Мета статті – схарактеризувати потенціал ШІ для трансформації андрагогічних процесів через інтеграцію ШІ в різні форми освітніх медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf269.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.