Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392
Назва: | Штучний інтелект та фази андрагогічного навчання |
Автори: | Скрипник, Марина Іванівна Кравчинська, Тетяна Сергіївна Волинець, Наталія Петрівна |
Ключові слова: | професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників штучний інтелект фази навчання андрагогіка |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Скрипник М. І. Штучний інтелект та фази андрагогічного навчання / М. І. Скрипник // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 91-97. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено потенціал штучного інтелекту (ШІ) для трансформації навчання дорослих, проаналізовано його вплив на різні фази андрагогічного циклу. Процес розуміння та прийняття ШІ в освіті є динамічним, що зумовлено не тільки змінами в рівні знань про технологію, але й експоненціальним зростанням самої технології, що призводить до постійного розриву між тим, як ця технологія розуміється, та тим, як її реалізують в освітньому процесі. Зміни створюють нові виклики та можливості для інтеграції ШІ в новітні андрагогічні моделі навчання. Мета статті – схарактеризувати потенціал ШІ для трансформації андрагогічних процесів через інтеграцію ШІ в різні форми освітніх медіа. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 269.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.