Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Марина Іванівна-
dc.contributor.authorКравчинська, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorВолинець, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-01-23T12:13:36Z-
dc.date.available2025-01-23T12:13:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкрипник М. І. Штучний інтелект та фази андрагогічного навчання / М. І. Скрипник // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 91-97.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21392-
dc.description.abstractДосліджено потенціал штучного інтелекту (ШІ) для трансформації навчання дорослих, проаналізовано його вплив на різні фази андрагогічного циклу. Процес розуміння та прийняття ШІ в освіті є динамічним, що зумовлено не тільки змінами в рівні знань про технологію, але й експоненціальним зростанням самої технології, що призводить до постійного розриву між тим, як ця технологія розуміється, та тим, як її реалізують в освітньому процесі. Зміни створюють нові виклики та можливості для інтеграції ШІ в новітні андрагогічні моделі навчання. Мета статті – схарактеризувати потенціал ШІ для трансформації андрагогічних процесів через інтеграцію ШІ в різні форми освітніх медіа.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівниківuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectфази навчанняuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.titleШтучний інтелект та фази андрагогічного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf269.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.