Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21352
Назва: | Наступність дошкільної та початкової освіти дітей |
Автори: | Колесник, Алла Георгіївна |
Ключові слова: | підготовка дітей до школи дошкільний заклад всебічне виховання дитини |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Колесник А. Г. Наступність дошкільної та початкової освіти дітей / А. Г. Колесник // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 72-73. |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільний заклад освіти є першою сходинкою у системі освіти і виконує важливу функцію підготовки дітей до школи. Від того, наскільки якісно, своєчасно буде підготовлена дитина до школи, залежить успішність її подальшого навчання. Підготовка дітей до школи містить в собі дві основні складові: всебічне виховання дитини (фізичне, моральне, розумове, естетичне) і спеціальну підготовку до засвоєння тих предметів, які вона буде вивчати в початковій школі. Системний аналіз тих вимог, які пред’являє до дитини школа, і тих психофізіологічних якостей, які вона повинна придбати, щоб виконати вказані вимоги, свідчать про необхідність комплексного підходу до визначення змісту, форм і методів підготовки дошкільників до шкільного навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21352 |
Розташовується у зібраннях: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
46.pdf | 271.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.