Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.date.accessioned2025-01-22T09:18:39Z-
dc.date.available2025-01-22T09:18:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолесник А. Г. Наступність дошкільної та початкової освіти дітей / А. Г. Колесник // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 72-73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21352-
dc.description.abstractДошкільний заклад освіти є першою сходинкою у системі освіти і виконує важливу функцію підготовки дітей до школи. Від того, наскільки якісно, своєчасно буде підготовлена дитина до школи, залежить успішність її подальшого навчання. Підготовка дітей до школи містить в собі дві основні складові: всебічне виховання дитини (фізичне, моральне, розумове, естетичне) і спеціальну підготовку до засвоєння тих предметів, які вона буде вивчати в початковій школі. Системний аналіз тих вимог, які пред’являє до дитини школа, і тих психофізіологічних якостей, які вона повинна придбати, щоб виконати вказані вимоги, свідчать про необхідність комплексного підходу до визначення змісту, форм і методів підготовки дошкільників до шкільного навчанняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка дітей до школиuk
dc.subjectдошкільний закладuk
dc.subjectвсебічне виховання дитиниuk
dc.titleНаступність дошкільної та початкової освіти дітейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf271.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.