Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСюй Ченьцзи-
dc.date.accessioned2025-01-21T11:21:14Z-
dc.date.available2025-01-21T11:21:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСюй Ченьцзи. Педагогічні умови і методи формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Сюй Ченьцзи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 46-51.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21346-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка визнається неодмінною ознакою досягнення ними професійної майстерності та здатності вирішувати актуальні й гострі питання, що постають перед сучасною музичною педагогікою. Уточнено сутність понять «компетентність» та «професійна компетентність». Під останньою розуміється інтегрована характеристика особистості, утворена єдністю знань і умінь, які реалізуються у здатності ефективно розв’язувати фахові завдання на засадах поєднання теоретичної і практичної готовності вчителя до педагогічної діяльності. Професійна компетентність учителя музичного мистецтва розглядається як педагогічний феномен, що характеризується комплексом розвинених музичних здібностей і особистісно-педагогічних властивостей, поєднаних знаннєво-теоретичною й діяльнісно-практичною готовністю до успішного виконання музично-освітніх функцій. Розглянуто сутність поняття «творчість» і особливості його прояву в процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, головними з яких визначено здатність до генерування нових музично-педагогічних феноменів у процесі вирішення багатофункціональних фахових завдань. До них, зокрема, віднесено висування інноваційних методичних ідей, розроблення художньо-інтерпретаційних концепцій, створення музичної продукції, яка реалізується в імпровізаційному музикуванні та аранжуванні, які характеризуються певною оригінальністю й художньою якістю. Подано авторську дефініцію поняття «творча компетентність учителя музичного мистецтва», під якою розуміється інтегративно-особистісна властивість, сформована на засадах внутрішньої потреби фахівців у творчій самореалізації й досягненні успіху в професійній діяльності, які реалізуються завдяки засвоєнню змісту навчання на високому рівні самостійності, інтегрованості і спрямованості на вирішення творчих завдань у музично-виконавській і методико-практичній діяльності. Зазначено, що в галузі музичної діяльності значна частка завдань, які постають перед майбутніми фахівцями, не має однозначного вирішення, що природним чином потребує від суб’єктів діяльності самостійності мислення, висування власних пропозицій і перевірки їх ефективності в процесі практичних дій. Визначено педагогічні умови формування творчої компетентності здобувачів вищої музично-педагогічної освіти, а саме: спонукання здобувачів до активного й постійного пошуку способів удосконалення своєї педагогічної й музично-творчої діяльності; цілеспрямоване й індивідуалізоване конструювання процесу формування фаховотворчої компетентності; налагодження системної апробації набутих творчих умінь і навичок у реальній педагогічній практиці.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectмузична педагогікаuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectтворча компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectструктурні компонентиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.titleПедагогічні умови і методи формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf185.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.