Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21343
Назва: | Формування етнокультурної компетентності особистості на основі музики для ударних інструментів |
Автори: | Ді Тяньчао |
Ключові слова: | культура етнокультурна компетентність особистість музика для ударних інструментів, аксіологічний підхід компетентнісний підхід герменевтичний підхід творча діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ді Тяньчао. Формування етнокультурної компетентності особистості на основі музики для ударних інструментів / Ді Тяньчао // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 29-34. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати дослідження проблеми формування етнокультурної компетентності особистості, зокрема здобувачів вищої мистецької освіти, на основі музики для ударних інструментів. Етнокультурна компетентність визначається як інтегрована характеристика особистості, що включає знання, вміння й ціннісні орієнтації, пов’язані з культурними та етнічними традиціями, які проявляються у музиці. Мета статті передбачає обґрунтування стратегії формування етнокультурної компетентності особистості на основі музики для ударних інструментів. Методологія дослідження передбачає використання інтегративного, культурологічного і системного підходів. Використані методи теоретичного дослідження, моделювання, аналізу результатів пілотного експерименту. У статті аналізується компонентна структура етнокультурної компетентності, що охоплює особистісно-аксіологічний, когнітивно-технологічний, комунікативно-інтерпретаційний та рефлексивно-інноваційний компоненти. Автором підкреслюється важливість аксіологічного підходу, що спрямований на розвиток ціннісного ставлення до музичної спадщини, компетентнісного підходу, що акцентує увагу на набуття і осмислення практичного досвіду, герменевтичного підходу, орієнтованого на інтерпретацію музичних творів, та творчо-діяльнісного підходу, який розвиває креативні здібності студентів. У статті виокремлено чотири етапи формування етнокультурної компетентності, такі як: ціннісне осмислення, практична інтеграція, набуття інтерпретаційного досвіду та творча адаптація. Зазначені етапи сприяють глибокому розумінню етнічних музичних традицій та їх адаптації до сучасних виконавських практик, що забезпечує всебічний розвиток майбутніх музичних фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21343 |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 201 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.