Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312
Назва: Особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazhevа, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: модернізації
реформування
демократизм
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Княжева І. А. Особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи / І. А. Княжева // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 67-68.
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап суспільного розвитку України в освітній галузі характеризується продовженням її реформування і модернізації на засадах гуманізму і демократизму. Це стосується всіх без винятку складників і рівнів системи вітчизняної освіти. Але найрішучіші й радикальні зміни відбуваються сьогодні на першому, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, рівні – у початковій освіті. Ці зміни пов’язані передовсім з упровадженням Концепції «Нова українська школа», яка побудована відповідно до основних функцій і принципів освіти, що мають бути притаманні всім її ланкам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf258.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.