Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazhevа, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2025-01-17T14:15:30Z-
dc.date.available2025-01-17T14:15:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКняжева І. А. Особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи / І. А. Княжева // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 67-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312-
dc.description.abstractСучасний етап суспільного розвитку України в освітній галузі характеризується продовженням її реформування і модернізації на засадах гуманізму і демократизму. Це стосується всіх без винятку складників і рівнів системи вітчизняної освіти. Але найрішучіші й радикальні зміни відбуваються сьогодні на першому, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, рівні – у початковій освіті. Ці зміни пов’язані передовсім з упровадженням Концепції «Нова українська школа», яка побудована відповідно до основних функцій і принципів освіти, що мають бути притаманні всім її ланкам.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодернізаціїuk
dc.subjectреформуванняuk
dc.subjectдемократизмuk
dc.titleОсобливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf258.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.