Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312
Title: Особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazhevа, Iryna Anatoliyivna
Keywords: модернізації
реформування
демократизм
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Княжева І. А. Особливості та значення передшкільної освіти в реалізації завдань нової української школи / І. А. Княжева // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 67-68.
Abstract: Сучасний етап суспільного розвитку України в освітній галузі характеризується продовженням її реформування і модернізації на засадах гуманізму і демократизму. Це стосується всіх без винятку складників і рівнів системи вітчизняної освіти. Але найрішучіші й радикальні зміни відбуваються сьогодні на першому, відповідно до Національної рамки кваліфікацій, рівні – у початковій освіті. Ці зміни пов’язані передовсім з упровадженням Концепції «Нова українська школа», яка побудована відповідно до основних функцій і принципів освіти, що мають бути притаманні всім її ланкам.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21312
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf258.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.