Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305
Назва: Концепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаю
Автори: Жуй, Тао
Ключові слова: китайська ментальність
вокальна школа
педагогічна майстерність
конфуція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тао Жуй Концепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаю / Жуй Тао // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 57.
Короткий огляд (реферат): Сучасна вокальна школа Китаю базується на найкращих виконавсько- педагогічних традиціях Європи. У той же час вона спирається на іманентно властивий китайській ментальності концепт Учителя-майстра. У цьому зв’язку згадаємо думку давнього китайського мудреця Конфуція: «Коли шляхетний муж учить і виховує, він веде, але не тягне за собою, спонукає, але не примушує, вказує шлях, але дозволяє учневі йти самому. Оскільки він веде, а не тягне, він перебуває в злагоді з учнем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf245.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.