Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305
Назва: | Концепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаю |
Автори: | Жуй, Тао |
Ключові слова: | китайська ментальність вокальна школа педагогічна майстерність конфуція |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Тао Жуй Концепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаю / Жуй Тао // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 57. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна вокальна школа Китаю базується на найкращих виконавсько- педагогічних традиціях Європи. У той же час вона спирається на іманентно властивий китайській ментальності концепт Учителя-майстра. У цьому зв’язку згадаємо думку давнього китайського мудреця Конфуція: «Коли шляхетний муж учить і виховує, він веде, але не тягне за собою, спонукає, але не примушує, вказує шлях, але дозволяє учневі йти самому. Оскільки він веде, а не тягне, він перебуває в злагоді з учнем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36.pdf | 245.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.