Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуй, Тао-
dc.date.accessioned2025-01-17T13:38:43Z-
dc.date.available2025-01-17T13:38:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТао Жуй Концепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаю / Жуй Тао // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 57.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21305-
dc.description.abstractСучасна вокальна школа Китаю базується на найкращих виконавсько- педагогічних традиціях Європи. У той же час вона спирається на іманентно властивий китайській ментальності концепт Учителя-майстра. У цьому зв’язку згадаємо думку давнього китайського мудреця Конфуція: «Коли шляхетний муж учить і виховує, він веде, але не тягне за собою, спонукає, але не примушує, вказує шлях, але дозволяє учневі йти самому. Оскільки він веде, а не тягне, він перебуває в злагоді з учнем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкитайська ментальністьuk
dc.subjectвокальна школаuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectконфуціяuk
dc.titleКонцепт педагогічної майстерності у вокальній школі Китаюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf245.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.